Jakie wzory dodawać do sklepu?

pomysły na wzory

Poznaj nasze wskazówki i przeanalizuj asortyment w swoich sklepie pod ich kontem!

Określ swoją grupę docelową

Czego klienci szukają na Cupsell.pl? Oryginalnej odzieży i akcesoriów, których raczej nie znajdą w popularnych sieciówkach. Czegoś, co pozwoli im się wyróżnić, wyrazić siebie, pokazać przynależność do jakiejś grupy społecznej. Największą popularnością cieszą się te sklepy, których asortyment dopasowany jest do konkretnej, wąskiej grupy docelowej. Dlatego, jeśli zakładasz swój sklep najlepiej od samego początku sprecyzować, do kogo chcesz kierować swoją ofertę i być w tym konsekwentnym – dodawać tematyczne wzory i prowadzić spójną z nimi komunikację w social mediach. Jeśli jedna grupa docelowa to za mało, pamiętaj, że zawsze możesz otworzyć kilka różnych sklepów :)

Często dodawaj nowe wzory.

Im częściej, tym lepiej. Zwiększając asortyment, zwiększasz swoją szansę na sprzedaż. Pamiętaj o nadchodzących świętach, ważnych dniach, eventach sportowych, śledź aktualne wydarzenia. Szybka reakcja na to, co aktualnie wzbudza w ludziach wiele emocji, również może przełożyć się na liczbę wizyt w Twoim sklepie.

Aktualne trendy możesz śledzić np. korzystając z narzędzia: https://trends.google.pl/trends/?geo=PL , które pokazuje najczęściej wyszukiwane przez użytkowników wyszukiwarki google zapytania w bieżącym czasie. Obserwuj także popularne hashtagi na Instagramie i Twitterze oraz trendy np. na Pintereście. Pamiętaj jednak, aby nie pomylić inspiracji z kradzieżą praw autorskich!

Projektuj takie wzory, które sam mógłbyś założyć!

Staraj się, aby Twoje wzory były estetyczne i miały dobrą jakość (min. wielkość jednego boku grafiki powinna wynosić 3000 x). Pamiętaj, aby umieścić je we właściwym miejscu na obszarze nadruku. Nie jesteś grafikiem? Nic nie szkodzi. W poprzednim wpisie podpowiadaliśmy narzędzia, które pomogą Ci tworzyć atrakcyjny kontent. Pobaw się nimi, a odkryjesz, że w prosty sposób możesz tworzyć w nich również własne wzory. Poza tym, czasem wystarczy fajny, chwytliwy napis, żeby stworzyć produkt z naprawdę dobrym potencjałem sprzedażowym.

Dodaj komentarz

Polecane wpisy

FB i UTM’y FACEBOOK  Jeżeli posiadasz już swój fanpage na Facebooku staraj się jak najczęściej wspominać o swoim Sklepiei dostępnych w nim produktach. U...
Skąd brać ciekawe wzory do sklepu? Powiedzmy sobie szczerze: nie każdy jest świetnym grafikiem i projektantem grafik na koszulki, które będą się świetnie sprzedawały na CupSell.pl. Jeśl...
Zadbaj o atrakcyjny kontent! Naucz się tworzyć atrakcyjne kreacje reklamowe bez użycia Photoshopa! Wszyscy jesteśmy wzrokowcami. Dlatego tak ważne dla Twoich wyników sprzedażo...
Dla kogo zakładać sklepy? "Nie mam swojej strony www, ale umiem robić grafiki - czy mogę zarabiać na tworzeniu grafik dla innych?" Mniej więcej takie maile przychodzą do nas co...