FB i UTM’y

UTM
UTM

FACEBOOK 

Jeżeli posiadasz już swój fanpage na Facebooku staraj się jak najczęściej wspominać o swoim Sklepie
i dostępnych w nim produktach. Używaj linkowania do Sklepu, twórz UTM’y.

Więcej informacji o UTM’ach znajdziesz pod adresem: 

https://whiteanchor.pl/blog/tagi-utm-czym-sa-i-jak-z-nich-korzystac/

UTM’y pozwalają mierzyć realne wyniki osiągnięte przez post, czy reklamę w systemach analitycznych np. Google Analytics.

Jeśli jesteś nowym użytkownikiem przejdź do tworzenia strony: 

https://www.facebook.com/pages/creation/?ref_type=pages_browser i wybierz opcję „Firma lub Marka”. Podaj nazwę strony, określ kategorię i zacznij uzupełniać kolejne wymagane dane.

Przy tworzeniu strony firmowej polecamy:

  1. utworzenie profilu w Menedżerze Firmy: https://business.facebook.com/
  2. utworzenie konta reklamowego
  3. wygenerowanie Piksela Facebooka, odpowiedzialnego za zbieranie danych o użytkownikach, ich zachowaniach oraz danych sprzedażowych w przypadku kampanii Facebook Ads.

Dodaj komentarz

Polecane wpisy

Rozbuduj swoją stronę internetową o sklep przy użyciu funkcji “iframe” Prowadząc własny sklep w serwisie CupSell.pl, istnieje możliwość integracji systemu sprzedażowego z własną stroną internetową/blogiem, za pomocą API (...
Jakie wzory dodawać do sklepu? Poznaj nasze wskazówki i przeanalizuj asortyment w swoich sklepie pod ich kontem! Określ swoją grupę docelową Czego klienci szukają na Cupsell....
Zadbaj o atrakcyjny kontent! Naucz się tworzyć atrakcyjne kreacje reklamowe bez użycia Photoshopa! Wszyscy jesteśmy wzrokowcami. Dlatego tak ważne dla Twoich wyników sprzedażo...
Dla kogo zakładać sklepy? "Nie mam swojej strony www, ale umiem robić grafiki - czy mogę zarabiać na tworzeniu grafik dla innych?" Mniej więcej takie maile przychodzą do nas co...