FB i UTM’y

UTM
UTM

FACEBOOK 

Jeżeli posiadasz już swój fanpage na Facebooku staraj się jak najczęściej wspominać o swoim Sklepie
i dostępnych w nim produktach. Używaj linkowania do Sklepu, twórz UTM’y.

Więcej informacji o UTM’ach znajdziesz pod adresem: 

https://whiteanchor.pl/blog/tagi-utm-czym-sa-i-jak-z-nich-korzystac/

UTM’y pozwalają mierzyć realne wyniki osiągnięte przez post, czy reklamę w systemach analitycznych np. Google Analytics.

Jeśli jesteś nowym użytkownikiem przejdź do tworzenia strony: 

https://www.facebook.com/pages/creation/?ref_type=pages_browser i wybierz opcję „Firma lub Marka”. Podaj nazwę strony, określ kategorię i zacznij uzupełniać kolejne wymagane dane.

Przy tworzeniu strony firmowej polecamy:

  1. utworzenie profilu w Menedżerze Firmy: https://business.facebook.com/
  2. utworzenie konta reklamowego
  3. wygenerowanie Piksela Facebooka, odpowiedzialnego za zbieranie danych o użytkownikach, ich zachowaniach oraz danych sprzedażowych w przypadku kampanii Facebook Ads.

Dodaj komentarz

Polecane wpisy

Rozbuduj swoją stronę internetową o sklep przy użyciu funkcji “iframe” Prowadząc własny sklep w serwisie CupSell.pl, istnieje możliwość integracji systemu sprzedażowego z własną stroną internetową/blogiem, za pomocą API (...
Dodaj do swojego sklepu produkty fullprintowe! Masz pomysł na oryginalny produkt z pełnym nadrukiem? SUPER! Pomożemy Ci go zrealizować! Fullprint, często nazywany również „all-over print”  ...
Dla kogo zakładać sklepy? "Nie mam swojej strony www, ale umiem robić grafiki - czy mogę zarabiać na tworzeniu grafik dla innych?" Mniej więcej takie maile przychodzą do nas co...
Marketing performance – szkolenie Płatne kampanie są tematem, który skupia nas wszystkich ogromnie, szczególnie w ciągu ostatnich kilku lat. Zaprosiliśmy Sprzedawców, którzy chcieli p...