Dla kogo zakładać sklepy?

Fot. CC by juhansonin / Flickr

“Nie mam swojej strony www, ale umiem robić grafiki – czy mogę zarabiać na tworzeniu grafik dla innych?”

Mniej więcej takie maile przychodzą do nas co jakiś czas. Postanowiliśmy więc odpowiedź umieścić na blogu, bo widać temat jest interesujący.

Nasza propozycja:
Poszukaj klubów, stowarzyszeń, teamów, grup itp. Jednym słowem wszystkiego co zrzesza wokół siebie ludzi którzy utożsamiają się z daną grupą.
Jednym z przykładów są grupy tuningowe, motoryzacyjne ich członkowie bardzo utożsamiają się z daną grupą albo z marką danego samochodu. Co jakiś czas się spotykają co tworzy wręcz wymarzoną okazję by z tego powodu kupić sobie „klubową” koszulkę ze swoim nickiem.

Kolejnym doskonałym przykładem są fankluby zespołów muzycznych. Znajdź forum takiej grupy, dowiedz się kto jest osobą decyzyjną, najczęściej jest nią „admin”. Napisz do niego, pogadaj, zaproponuj, że założysz sklep w którym członkowie będą mogli zakupić swoją klubową koszulkę.

Dalej, tak samo w przypadku grup rekonstrukcyjnych, czy teamów grających w rożne gry online, a wszystkich ich znajdziesz w naszym kochanym google.

Pamiętaj każdy nosi koszulki, pytanie tylko czy te koszulki zakupią od Ciebie czy od kogoś innego.

Przykładowa lista „targetów” potencjalnie zainteresowanych zakupem dużych ilości t-shirtów:

  • kluby tuningowe
  • kluby wielbicieli danych marek samochodów
  • kluby motocyklowe
  • teamy graczy w CS, Wow, BF, AA, Fifa itp.
  • grupy rekonstrukcyjne
  • gracze ASG (kluby lokalne)
  • fankluby kabaretów, zespołów muzycznych czy sportowców
  • kluby taneczne
  • szkoły (poszczególne klasy robią sobie często koszulki na wyjazdy szkolne)

To tak na szybko… sam przeszukaj internet i na pewno zobaczysz że jest tego dużo więcej.
Także, jeżeli umiesz robić grafikę i chcesz sporo zarobić wszystko masz jak na dłoni, wystarczy jedynie od Ciebie trochę chęci i konsekwencji w działaniu.

PS. Jeśli masz jakieś pytania odnośnie tego wpisu, czy propozycje tematów o których powinniśmy napisać na blogu – pisz w komentarzach.

Dodaj komentarz

Polecane wpisy

FB i UTM’y FACEBOOK  Jeżeli posiadasz już swój fanpage na Facebooku staraj się jak najczęściej wspominać o swoim Sklepiei dostępnych w nim produktach. U...
Marketing performance – szkolenie Płatne kampanie są tematem, który skupia nas wszystkich ogromnie, szczególnie w ciągu ostatnich kilku lat. Zaprosiliśmy Sprzedawców, którzy chcieli p...
Skąd brać ciekawe wzory do sklepu? Powiedzmy sobie szczerze: nie każdy jest świetnym grafikiem i projektantem grafik na koszulki, które będą się świetnie sprzedawały na CupSell.pl. Jeśl...
Rozbuduj swoją stronę internetową o sklep przy użyciu funkcji “iframe” Prowadząc własny sklep w serwisie CupSell.pl, istnieje możliwość integracji systemu sprzedażowego z własną stroną internetową/blogiem, za pomocą API (...