FB i UTM’y

UTM
UTM

FACEBOOK 

Jeżeli posiadasz już swój fanpage na Facebooku staraj się jak najczęściej wspominać o swoim Sklepie
i dostępnych w nim produktach. Używaj linkowania do Sklepu, twórz UTM’y.

Więcej informacji o UTM’ach znajdziesz pod adresem: 

https://whiteanchor.pl/blog/tagi-utm-czym-sa-i-jak-z-nich-korzystac/

UTM’y pozwalają mierzyć realne wyniki osiągnięte przez post, czy reklamę w systemach analitycznych np. Google Analytics.

Jeśli jesteś nowym użytkownikiem przejdź do tworzenia strony: 

https://www.facebook.com/pages/creation/?ref_type=pages_browser i wybierz opcję „Firma lub Marka”. Podaj nazwę strony, określ kategorię i zacznij uzupełniać kolejne wymagane dane.

Przy tworzeniu strony firmowej polecamy:

  1. utworzenie profilu w Menedżerze Firmy: https://business.facebook.com/
  2. utworzenie konta reklamowego
  3. wygenerowanie Piksela Facebooka, odpowiedzialnego za zbieranie danych o użytkownikach, ich zachowaniach oraz danych sprzedażowych w przypadku kampanii Facebook Ads.

Dodaj komentarz

Polecane wpisy

Marketing performance – szkolenie Płatne kampanie są tematem, który skupia nas wszystkich ogromnie, szczególnie w ciągu ostatnich kilku lat. Zaprosiliśmy Sprzedawców, którzy chcieli p...
Jakie wzory dodawać do sklepu? Poznaj nasze wskazówki i przeanalizuj asortyment w swoich sklepie pod ich kontem! Określ swoją grupę docelową Czego klienci szukają na Cupsell....
Jak założyć sklep na Cupsell Zapraszamy na krótki tutorial, na którym krok po kroku przejdziecie przez temat zakładania sklepu na Cupsell.pl :) Powodzenia!! https://youtu....
Dla kogo zakładać sklepy? "Nie mam swojej strony www, ale umiem robić grafiki - czy mogę zarabiać na tworzeniu grafik dla innych?" Mniej więcej takie maile przychodzą do nas co...